Nawet 2,17 mld euro mogą otrzymać polskie samorządy do 2020 r. na cyfryzację miast. Po środki na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań chce sięgnąć niemal trzy czwarte samorządów. Wśród miast realizujących projekty smart city są m.in. Gdańsk, Legnica i Lublin...
Wiodące studia hollywoodzkie, marki elektroniki użytkowej, dystrybutorzy treści oraz firmy zajmujące się postprodukcją i spółki technologiczne ogłosiły rozpoczęcie przedsięwzięcia UHD (Ultra High Definition) Alliance - nowej koalicji spółek, które wspólnie chcą ustawić poprzeczkę dla rozrywki filmowej następnej generacji...
Koncern Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa oficjalnie zapowiedział, od 1 lutego 2015 roku, zmianę formuły i nazwy kanału Animal Planet na Discovery Life. Na rynku nadal dostępny będzie Animal Planet HD...
Ruszyła wspólna akcja promocyjna Lay`s i FIlmBox dla kinomanów. W promocyjnych paczkach chipsów Lay's można już szukać kodów dostępowych platformy VOD FilmBox Live...
surfuje w sieci
Przeciętny Polak ogląda TV więcej niż cztery godziny dziennie. Na niegasnącą popularność telewizji wpływają internauci. Trzech na czterech z nich każdego dnia korzysta także z tego medium. Branża reklamowa widzi szansę na rozwój rynku właśnie w multiscreeningu, czyli jednoczesnemu konsumowaniu przez użytkownika zarówno przekazu telewizyjnego, jak i internetowego...