Player.pl w nowej odsłonie. Nowa oferta i autorskie kanały nc+ w sieci
TVN udostępnił nową wersję swojej internetowej platformy telewizyjnej Player.pl. Zmienia się interfejs i grafika, a dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, oferta poszerza się o 7 kanałów tego nadawcy dostępnych na żywo.
Od 31 sierpnia użytkownicy serwisu Player.pl mogą korzystać z wersji beta. Celem tych zmian jest to, aby każdy użytkownik mógł w łatwy i szybki sposób korzystać z oferty filmów, seriali i programów telewizyjnych. Unowocześniony został także logotyp serwisu, podkreślający najważniejsze elementy jednej z popularniejszych marek VOD na rynku.
- Player.pl zajmuje bardzo ważne miejsce w Grupie TVN. W tej chwili tylko z samej strony www serwisu (nie licząc aplikacji) korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie. Mieli oni swój ogromny wkład w projekt nowej platformy, która opracowana została ostatecznie przez zespół TVN Digital. Opublikowany dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - mówi Maciej Maciejowski, Członek Zarządu ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu w TVN/
Wśród dostępnych na platformie treści znajdziemy programy TVN takie jak "Azja Express", "Druga Szansa", "Kuchenne rewolucje", "Kuba Wojewódzki" oraz największą nowość jesiennej ramówki, serial medyczno-kryminalny "Diagnoza". Większość z tych produkcji użytkownicy player.pl mogą zobaczyć bez reklam oraz w prapremierach. W ofercie serwisu nie zabraknie ekskluzywnych treści wyprodukowanych wyłącznie dla player.pl, takich jak "Azja Express. Domówka" czy "Kuba Wojewódzki ciąg dalszy".
Dzięki nawiązaniu strategicznej współpracy z platformą nc+, do oferty player.pl dołączają kanały tematyczne dostępne w ofercie tego nadawcy, a użytkownicy będą mogli oglądać na żywo takie kanały jak Planete+, Domo+, Kuchnia+, Ale kino+, MiniMini+ oraz TeleToon+. Emocji kibicom piłki nożnej (ligi piłkarskie: hiszpańska, włoska, francuska) dostarczy Eleven Sports, a wielbicielom wyścigów żużlowych należący do platformy nc+ kanał nSport+. Miłośnicy kina znajdą wśród filmów na żądanie najnowsze polskie produkcje takie jak "Amok" czy "Maria Curie".
- Badania jednoznacznie pokazują, że rośnie grupa osób, które poszukują treści tv w Internecie, oglądając je na różnych platformach. Dzięki rozpoczętej właśnie strategicznej współpracy z nc+, w ofercie player.pl pojawiły się nowe kanały tematyczne ze starannie wyselekcjonowanymi treściami dla wymagającego widza. W połączeniu z dotychczasową współpracą z takimi nadawcami jak MTV czy Discovery, dajemy tym samym dostęp do bogatej biblioteki seriali i programów rozrywkowych należących nie tylko do Grupy TVN - mówi Maciej Gozdowski, Dyrektor zarządzający Player.pl. - To nie koniec zmian i rozwoju - jeszcze tej jesieni poszerzymy ofertę - zapowiada.
Oprócz darmowego dostępu (z reklamami) użytkownicy mogą skorzystać z płatnej oferty bez reklam. Pakiet Start w cenie 10 zł miesięcznie oferuje dostęp do seriali i programów z kanałów Grupy TVN, nowych odcinków seriali TVN przed emisją TV oraz do bajek. Z kolei w ramach Pakietu Start Extra (20 zł miesięcznie) użytkownik zyskuje dostęp do wybranych kanałów "na żywo" z oferty TVN i nc+, dostęp do nowych seriali i programów TVN przede misją TVN raz do kolekcji bajek.
Dla amatorów sportu przygotowano Pakiet Extra Eleven (35 zł miesięcznie) w ramach którego użytkownik otrzymuje dostęp do kanałów "na żywo" TVN oraz nc+, w tym nSport+, oraz dostęp do pakietu Eleven Sports. W ramach pakietu użytkownik zyskuje także dostęp do nowych odcinków seriali oraz programów TVN przed emisją w TV.
Dostępny jest także Pakiet Extra Solo (30 zł miesięcznie) w ramach którego użytkownik otrzymuje dostęp do wybranych kanałów "na żywo" TVN i nc+ oraz dostęp do wybranych seriali, filmów i programów z oferty nc+ bez reklam.
W ofercie pozostaje także Pakiet Moto (5 zł miesięcznie) z dostępem do kanału Motowizja oraz transmisjami wyścigów NASCAR na żywo i relacjami z rajdów WRC i RSMP.
media2.pl
micnor dnia sierpnia 31 2017 ·
0 komentarzy · 2507 czytań
·