W czasach popularności Netflixa i urządzeń mobilnych, gdzie oglądanie telewizji staje się powoli archaizmem, taki krok HBO wydaje się bardzo potrzebny. Pytanie brzmi - czy wyprzedzi dzięki temu konkurencję i stanie się atrakcyjny dla potencjalnych klientów?
Richard Plepler, CEO Time Warner, poinformował, że na początku przyszłego roku HBO zaoferuje odrębną usługę internetową, pozwalającą na skorzystanie z oferty wszystkim użytkownikom, którzy nie posiadają kablówki.
"To duża i rozwojowa szansa, która dłużej nie może pozostawać niewykorzystana. Nadszedł czas, by usunąć bariery dla wszystkich tych, którzy chcą HBO. Będziemy współpracować z naszymi obecnymi partnerami i przeanalizujemy współpracę z nowymi. W 80 milionach gospodarstw domowych nie ma jeszcze HBO i wykorzystamy wszystkie możliwe środki, by do nich dotrzeć". - powiedział Plepler.
Nie zdradzono jeszcze szczegółów oferty - nie wiemy czy HBO planuje przenieść całą swoją ofertę do sieci, czy tylko jej niektóre składowe np. HBO GO. Tym samym nie wiemy ile może wynieść cena takiej usługi. Na ten moment konkurencyjny Netflix w USA kosztuje 8 dolarów, czyli około 26 zł. Pakiet HBO HD + HBO Go wynosi zaś 30 zł. Trudno oczekiwać, by internetowe odzwierciedlenie tego pakietu mogło kosztować mniej. Jeśli utrzymałoby się na tym poziomie myślę, że wielu Internautów byłoby zadowolonych. Nikt nie zmuszałby ich do opłacania kablówki, a dostęp do ulubionych seriali i filmów byłby zawsze pod ręką.
chip.pl
micnor dnia października 22 2014 ·
0 komentarzy · 11361 czytań
·