Grupa Cyfrowy Polsat drugi kwartał 2017 roku kończy wzrostem liczby telewizyjnych usług do ponad 4,8 mln - wynika z raportu finansowego spółki. Ponad 1,37 mln klientów, korzysta z oferty SmartDOM, łączącej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa. Cała Grupa notuje ponad 0,5 mln wzrost usług abonamentowych...
40 minut dziennie - tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata - wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego komputery stacjonarne. Wydatki na reklamę wideo online wzrosną w tym roku o blisko jedną czwartą. Segment mobilny przyciąga ok. 28 proc. budżetów...
Ministerstwo Cyfryzacji, którym kieruje Anna Streżyńska, pracuje nad zmianą w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Jak alarmuje Gazeta Wyborcza, PiS pod pretekstem walki z fake newsami chce oddać władzę nad internetem podległym sobie urzędnikom...
We wtorek (22 sierpnia 2017 roku) kanał Zoom TV osiągnął 0,65% udziału w rynku telewizyjnym (SHR, All 16-49), co jest najlepszym wynikiem dziennym kanału od początku jego nadawania...
Już w październiku 2017 roku na polskim rynku medialnym ma zadebiutować zapowiadany nowy kanał telewizyjny MTV Music, który zastąpi stację VIVA Polska. Tym samym Viacom chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie muzycznym i rozbudować swoją markę MTV w Polsce...