W poniedziałek (2 października 2017 roku) na polskim rynku telewizyjnym zadebiutował nowy kanał telezakupowy - TVO.
Projekt TVO to przede wszystkim platforma sprzedażowa dostępna za pośrednictwem kanału telewizyjnego, sklepu internetowego oraz mediów społecznościowych. W ofercie TVO dostępnych będzie setki unikalnych produktów z kraju i ze świata w kategoriach: dom i ogród, elektronika, kuchnia, moda i uroda, motoryzacja, sport i zdrowie.OTV stawia także na wygodny i bezpieczny dostęp klientów do oferty. Zakupy są dokonywane i wysyłane z Polski. W każdej chwili istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z bezpłatną infolinią. Dodatkowo możliwy jest także zakup w sklepie stacjonarnym w Gdyni, a wkrótce także w Warszawie.
Od samego początku nadawania kanał TVO dostępny jest w ofercie satelitarnej platformy Cyfrowy Polsat (w dekoderach na pozycji numer 20) oraz na stronie internatowej www.tvo.pl
Właścicielem e-platformy oraz nadawcą kanału telewizyjnego jest spółka TVO z Gdyni. Szefami OTV są: były prezes Mango Media - Michał Cieśla oraz Olgierd Dobrzyński, były country manager Discovery Networks i Eurosportu na Europę Środkową oraz były członek zarządu TVN ds. rozwoju.
media2
micnor dnia października 02 2017 ·
0 komentarzy · 1998 czytań
·