Wiadomości
Wizja UPC: Horizon w każdym salonie, szybki internet, przejęcia
Newsy

UPC Polska stawia na "Radość z każdej chwili". Operator wprowadza nowe logo i strategię komunikacyjną. Zapowiada także rozszerzanie swoich usług, by były bardziej konkurencyjne i odpowiadały zmieniającemu się stylowi życia. Szybki internet ma być w każdym zakątku domu.
Siedziba UPC
Jak już informowaliśmy, sieć UPC Polska wprowadziła na rynek nową ofertę z internetem do 500 Mb/s. Pakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/miesiąc, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł miesięcznie. To jednak dopiero początek zmian.

Przy okazji wprowadzenia nowej oferty, największy operator kablowy w Polsce oficjalnie zaprezentował nowe logo, które zyskało cieplejszą kolorystykę. W ciągu najbliższych miesięcy nowe barwy zyskają także punktu sprzedaży i obsługi klienta, zmieni się także strona internetowa operatora. Zmiany mają objąć region Europy Środkowo-Wschodniej.

Nowa oferta, i startująca w przyszłym tygodniu kampania reklamowa, to odpowiedź operator na to, jak zmienia się dziś styl życia, definicja rodziny i wspólnego spędzania czasu. Jak przekonuje UPC, wyzwaniem jest zaspokojenie potrzeb klienta w nowoczesnym świecie. Chociaż dostęp do internetu jest dla niego ważny, bo pozwala korzystać z treści i je tworzyć zawsze i wszędzie, to jednak coraz częściej ceni chwile kontaktu z bliskimi. W nowej kampanii UPC będzie podkreślało zalety korzystania z szybkiego internetu w każdym zakamarku domu, głównie dzięki transmisji Wi-Fi i modemowi ConnectBox.

Oprócz nowego sposobu prezentacji marki UPC stawia także na rozwój usług, które mają być konkurencyjne cenowo i jakościowo. Po wprowadzeniu internetu 500 Mb/s operator zapewnia, że to nie koniec podkręcania prędkości internetu w przyszłości. Dodatkowo od wakacji UPC wdraża program podnoszenia szybkości internetu dla ponad 30 proc. klientów, przede wszystkim tych, którzy dotychczas korzystali z najniższej prędkości. Teraz minimalna szybkość wyniesie u nich do 60 Mb/s. Do końca roku ma to zwiększyć średnią oferowaną prędkość do ponad 100 Mb/s.

Operator zapowiedział także rozwijanie aplikacji Horizon, która pozwala m.in. na oglądanie treści wideo w dowolnym miejscu. Z platformy Horizon korzysta już 400 tys. abonentów. W dużej mierze to wynik wprowadzonych udogodnień, dzięki którym Horizon to centrum domowej rozrywki. Jedno urządzenie pozwala klientowi na dostęp do cyfrowej telewizji w jakości HD, wypożyczalni wideo na żądanie, a także szerokopasmowego łącza internetowego lub wi-fi. Wizja UPC zakłada, że wszyscy klienci mają Horizon jako główną platformę w swoim salonie.

UPC cały czas inwestuje w rozwój sieci infrastrukturalnej . Obecnie w zasięgu światłowodowej sieci znajduje się już ponad 3,2 mln gospodarstw domowych. Operator zapowiada rozwój, nie tylko w dużych miastach, lecz także w mniejszych miejscowościach. - Staramy się również zagęszczać sieć w miastach, w których już jesteśmy, np. w Warszawie. Trzy lata temu było wiele miejsc i budynków w stolicy, do których nie docieraliśmy. Naszym celem jest rozwijanie infrastruktury w miejscowościach, gdzie już jesteśmy, a dopiero potem wchodzenie do nowych miast. Zawsze rozbudowujemy sieć z myślą o klientach - mówi szef działu sprzedaży i rozwoju w UPC Polska. - W wyraźny sposób zwróciliśmy się w stronę istniejącej bazy klientów. Kiedy uda nam się zapewnić najwyższy poziom zadowolenia klientów, wszystko będzie możliwe, również jeżeli chodzi o ekspansję - dodaje.

To nie jedyne plany na zwiększanie zasięgu. UPC cały czas szuka także kolejnych możliwości fuzji i przejść, co ma przynieść korzyści dla klientów m.in. w postaci ciekawszych usług i konkurencyjnych cen. Jeszcze w tym roku powinniśmy poznać decyzję UOKiK w sprawie przejęcia sieci Multimedia Polska. Jednak szef UPC już teraz zapowiada, że spółka nie zamierza poprzestać na akwizycji Multimediów.

UPC stawia także na rynek biznesowy. Po ofercie skierowanej do mniejszych podmiotów, operator zapowiada nowe rozwiązania także dla średnich i dużych firm.

Obecnie UPC obsługuje ponad 1,4 mln klientów. Najwięcej korzysta z usług telewizyjnych, rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej. Coraz więcej osób korzysta też z sieci szerokopasmowego internetu (w obu przypadkach jest to ponad 1 mln klientów).

 

media2.pl

Podziel się tym wpisem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:

Komentarze
Brak komentarzy. Może czas dodać swój?
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać zawartość strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoją?
Logowanie
Zamknij
Logowanie
Nazwa użytkownika
Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Kliknij tutaj żeby się zarejestrować.

Zapomniałeś hasła?
Kliknij tutaj żeby otrzymać nowe.
Aktualne projekty
mTVGuide
Ukończone: 100%

Aktualizacja: 15.07.2022
Szukaj
Ostatnie artykuły
  Instrukcja obsługi
  A95X F3 Air II - rec...
  A95X F3 Air II - rec...
  Pojedynek najmocniej...
  Hakii Action - słuc...
  Tronsmart Element Me...
  Havit D006 Computer ...
  Tronsmart Element T2...
  Hakii Travel - głos...
  Hakii Mars - poręcz...
Statystyki
Online

Gości: 1
Użytkowników: 0
Statystyki rejestracji

Dzisiaj: 0
Wczoraj: 0
W tym tygodniu: 0
W poprzednim tygodniu: 0
W tym miesiącu: 5
W poprzednim miesiącu: 19
W tym roku: 61

Zarejestrowanych: 30900

Najnowszy: scootdj