Medialny koncern Agora planuje rozwój na polskim rynku telewizyjnym. Niewykluczone, że spółka powalczy o miejsca dla kolejnego kanału w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T).
Agora jest już dostępna na rynku telewizyjnym. Przypomnijmy, że koncern posiada 41 proc. udziałów w spółce Stopklatka, która jest nadawcą filmowego kanału Stopklatka TV. Jednocześnie jest to pierwszy kanał filmowy dostępny za darmo, w ramach naziemnej telewizji cyfrowej (DVB-T).
Rosnąca widownia kanału Stopklatka TV powoduje, że Agora ma plany dalszego rozwoju na rynku telewizyjnym.
"Wierzymy, że jest jeszcze na rynku miejsce na nowe naziemne kanały, a my możemy mieć atrakcyjne pomysły w tym zakresie. Jesteśmy zainteresowani rozwijaniem się w tym kierunku, ale na razie nie znamy nawet warunków konkursu an nowe stacje, bo jeszcze ich nie ma. Przeanalizujemy je, kiedy się pojawią" - mówi portalowi rpkom.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
Przypomnijmy, że Agora posiada już koncesję na nadawanie satelitarnej telewizji kulturalno-rozrywkowej TV Zone. Na razie nie wiadomo jednak kiedy projekt ujrzy światło dzienne.
media2.pl
micnor dnia listopada 19 2014 ·
0 komentarzy · 2715 czytań
·